Cum se creaza si activeaza un filtru pentru emailuri in cPanel

Acest  demo considera ca v-ati logat deja in cPanel si sunteti in ecranul de inceput.

image01

Acum haideti sa activam un filtru.

image02

Apasati iconita de “User Filters / Filtre useri”image03

In continuare apasati  linkul “Manage Filters” din dreptul contului de email pentru care doriti sa creati filtrul.image04

Urmatorul pas este sa apasati butonul “Create a New Filter / Creaza un nou filtru”image05

Introduceti un nume pentru filtru.image06

Apoi specificati o regula.image07

Acum trebuie sa definiti o “actiune” pentru aceasta regula. In cazul de fata actiunea este sa trimitem emailul mereu in inbox.image08

Pentru a crea efectiv filtrul va rugam apasati butonul “Create / Creaza”.image09

Ati terminat! Filtrul a fost creat.image10

Va puteti intoarce oricand in acest ecran pentru a crea noi filtre sau pentru a edita / sterge filtrele existente.image11

Comentarii

comments